torsdag 4 mars 2010

Vänner från förr och vår-längtan!



Igår var det tjejsnack från förr, kan man säga. Jag, A och M har inte träffats alla tre på flera år tror jag! Men det var jättemysigt och roligt att träffas och ta igen allt vi missat. Nästa gång blir det hos M och jag är supernyfiken på att se hur hon bor! Hoppas att vi kan hålla kontakten lite bättre nu...
Fast jag blev lite orolig över mitt minne när vi satt och pratade... de nämnde namn på namn och beskrev personerna med sådan exakthet att jag bara gapade. Själv kom jag knappt ihåg en enda av de som nämndes och det kändes som att jag blivit jättegammal och senil! Dock är det väl så att jag inte tyckt det var intressant att lägga vissa människor på minnet. Så måste det vara! :-s

I tisdags var jag hos min mamma och vi åkte till en härlig trädgårdshandel som ligger i närheten av där hon bor. Där köpte jag några blommor och lite "pynt" och satte i min lilla koziol-handväskekruka. (Jag kallar den så för jag vet inte om den har nåt annat speciellt namn...) Om inte våren kommer igång ute så får den komma igång lite inne istället!

2 kommentarer:

  1. Sv: Hihi jo jag med, men frågan är ju bara hur snyggt jag egentligen går i dem ;P haha! Tack detsamma, njut av helgen.

    SvaraRadera
  2. Du verkade inte senil... eller? Kommer inte ihåg...

    SvaraRadera