söndag 7 mars 2010

Lite färg i tillvaron.

Tapet CHINESE ROSE, gul - Pip Collection Tapet EARLY BIRD, gul - Pip Collection Tapet CHINESE ROSE, ljusgrön - Pip Collection

Idag är jag helt utmattad efter en helg med jobb. Igår var vi visserligen på en jättetrevlig middag på kvällen hos L och N. Där vi fick baconlindad kyckling och en underbar potatiskaka! För att inte tala om mint-kladdkakan till efterrätt.... tack, söta ni! Vi kollade på melodifestivalen, men än en gång blir jag så trött på oss svenskar så jag kan kräkas! Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson? Seriöst, Sverige, skärp er! Melodifestivalen är inte avgjord än, men det blir nog något lagom klämkäckt och färgstarkt eller en lagom fin och pampig ballad som vinner. Surprise..!
Apropå färgstarkt så kollade jag lite på tapeter på favoritsaker.se. Oj, så kär jag blev i flera av dem! De skulle aldrig i livet få komma upp på våra väggar här hemma som vi har det nu, men de är ju bara helt ljuvliga! Eller vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Jag är riktigt förtjust i de där tapeterna, men de kommer nog inte upp här heller... Håller på att bearbeta grannen för att de ska sättas upp i deras sommarstuga dock. Då får man i alla njuta av dem IRL någonstans. :-)

    SvaraRadera
  2. de där tapeterna har jag varit och petat på.. älskar dem! haha!
    varför skulle de inte få komma upp hemma hos dig?! om du nu blev kär i dem alltså?
    :-)

    SvaraRadera
  3. jasså jaja! då förstår jag! :-)
    min sambo TROR han är engagerad i inredningen, men i själva verket använder jag min kvinnliga list och kör över honom... haha ;-)
    (han fick välja halltapet, och den är han fortfarande så stolt över, så då märker han inte allt annat som görs om runt omkring!)
    ;-)

    SvaraRadera
  4. Helt underbara tapeter! Kul att favoritsaker.se fått in tapeter också. Hoppas allt är bra! Kram Emmy

    SvaraRadera