fredag 5 mars 2010

Mmm...must!



Världens godaste dryck! T.o.m bättre än till julen, för nu vet man att det snart är påsk och därmed snart vår! Jippie! Jag vet, jag är som ett barn som hellre dricker must än vin, men när man ska upp och jobba kl 6:45 dagen efter så lockar inte en vin-bakfylla speciellt mycket.
Jag har ju bara så fantastiska vänner! Idag kom min fina vän E in på jobbet och handlade och lämnade dessutom en liten present till mig helt apropå! Det var ett armband som jag tittade på när hon och jag gick på stan sist, men aldrig köpte eftersom jag ska spara mina pengar till Thailandsresan. Och så hade hon gått och köpt det till mig! Jag blir alldeles varm i hjärtat av hennes gulliga omtanke! Tack igen, sötis!
Ikväll ska jag o C göra som halva Sverige: det blir tacos till middag. Hihi! Sedan blir det På spåret och Skavlan en stund, för vi vill se på Solsidan också. Det är ju helt underbart roligt! Det är vår fredagskväll. Imorrn blir det middag hos ett par kompisar. Ska bli jättekul! Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar