söndag 3 januari 2010

Julavslut.

Nu är glada julen slut, slut, slut
julegranen kastas ut, ut, ut..!
Visst är det sorgligt när julen är slut? All mysfaktor bara försvinner abrupt och så ska man sitta där blek och fet efter all julmat och säga: "åh, så skönt att julen är över! Det är sååå befriande att slänga ut granen!" Nä, det är det inte! Det är lika svår separationsångest varje år! Okej, det är lite trist när granen liksom inte är grön längre utan mer grå i färgen och man knappt kan andas i närheten utan att barren faller lavinartat. Men ändå! Nu ska man lova att man ska börja träna, äta nyttigt och pensionsspara. Typ. Så trist är det! Varenda veckotidning svämmar över med tips på hur man ska komma i form på bara två veckor! Fast jag ska faktiskt komma igång med träningen, bli bättre på att äta rätt och pensionssparar gör jag redan. Jag ska börja mitt nya liv imorrn...

1 kommentar:

  1. hahaha, din kommentar gjorde min morgon! fniss fniss!
    det finns ju alltid en dag imorgon, och DÅ kan man börja med sitt nya liv.. ;-)
    hihi!

    SvaraRadera