torsdag 7 januari 2010

Ett vardagligt inlägg.


Oj, vad snö det har kommit! Fin, glittrig pudersnö som man kan blåsa bort från bilen- som tur är. Ska snart ge mig ut på promenad för det är uppehåll i snöandet och solen kikar fram emellanåt. Ville bara visa den fina gröna skålen jag fick i present av min goda vän V. Den är från Village och jag älskar den! Just nu har jag lagt marshmallows i den bara för att ha något där. När jag plockade bort julgrejerna tog jag en bild på vår riktigt gamla tomte som jag tycker är så cool! Den är så välgjord; kolla vantarna, t.ex. Att han röker på en fet cigarr dessutom är läckert, tycker jag. Så görs de inte längre! Haha!
Hoppas ni inte skottar ihjäl er i vinter-Sverige och att ni kör försiktigt.

2 kommentarer:

  1. jättefin skål! verkligen!

    sv: tack så jättemycket! ja det var verkligen den mest romantiska kvällen jag upplevt någonsin!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken superläcker skål. Det får bli en tur till Village då... Kram

    SvaraRadera