lördag 10 december 2016

Lördagkväll.

 Japp. Har säkert enligt många väldigt konstig och även tråkig humor. Som tur är har jag Anna som skrattar åt samma saker som jag. Folk på jobbet är nog lite trötta på oss och vårt flamsande. ;-)
Ikväll hade jag gärna dragit på mig en festblåsa och dansat samt skrattat bort natten, men nu sitter jag framför tv:n och kollar på Så mycket bättre och funderar på om jag bara ska lägga mig istället.
Imorrn ska jag ha födelsedagsfika med några vänner på dagen
och på kvällen blir det glöggmys med ett gäng från jobbet.
Det ska bli kul! 
På tisdag, när jag faktiskt fyller, är jag bjuden till 
en kompis som har bubbelpool att komma
och just bubbla lite. 
Ja tack, blir ett ypperligt sätt att fira 
födelsedagen på! :-)
Hoppas ni har en skön och rolig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar