söndag 15 november 2009

Mys-helg!

Den här helgen har varit väldigt mysig! Först hotellfrukost på morgonen igår. Smarrigt med massor av frukt, äggröra, bacon och så gjorde jag mig en våffla som avslutning. Sedan gick vi proppmätta till torget där vi köpte oss lite fisk till lunchen. Det bästa var dock att jag köpte en stickad klänning, (eller tunika), på STiL. Jätteskön och snygg! Vi sprang på min sambos familj också och då blev vi av deras äldste pojk hembjudna på middag till dem. Han ville leka med mig. Fatta det! Han bjöd hem oss för att få leka med mig! Jag blev helt varm inombords. :-) Vi fick lasagne och så satt han och jag på hans rum och tittade i sagoböcker samt sångböcker. Vi sjöng flera klassiker: Kråksången, klappa händerna när du är riktigt glad, julvisor och en sång om en kille som var det fulaste som fanns, men ändå älskades av sin mamma. Vi gjorde oss till och sjöng som killarna i Mora träsk sjunger tiger-låten, ni vet, med tungan bakom underläppen. Då skrattade han, F, så han tjöt och jag med! Vi satt nog i en halvtimme minst på F:s rum innan vi gick tillbaks till de andra, men när han skulle lägga sig sedan så tyckte han att det var en dålig idé att bjuda hem mig och C för han hade ju inte fått leka någonting med mig! Haha!

1 kommentar: