fredag 13 november 2009

Jag lever!



Hej! Usch, vad jag är dålig på att uppdatera här nu för tiden! Men det känns inte som att det händer tillräckligt intressanta saker att skriva om. Vill bara visa vårt senaste möbelförvärv. En byrå. Bilden blev rätt gul, men ni ser ju hur den ser ut. Vi har tröjor, underkläder och dylikt i den. Ljuslyktorna är från Indiska.
Den här helgen är i alla fall min sambo hemma. Förra helgen gick vi om varann hela tiden för jag jobbade och han spelade in med bandet. Ikväll ska vi äta hemmagjorda hamburgertallrikar med guacamole och kolla på Idol- som vanligt! Imorrn har vi tänkt åka till stan och äta en hotellfrukost innan vi går på "torget". Det är alltså en marknad på samma torg varje lördag så därför säger vi så. Det finns lite av allt: kläder, mat, tyger, pynt och skräp så klart! :-) Blommor också, i mängder! Det gillar jag nästan bäst. Vad ska ni göra i helgen?
Nästa helg ska jag träffa mitt syjunte-gäng och göra julgodis. Det ser jag också fram emot! Mumma, det vattnas redan i munnen då jag älskar godis och särskilt om det är mycket nougat samt mandelmassa inblandat! :-)
Ha en superskön helg!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin byrå!! Jag har en lila sådan Indiska lykta. De är verkligen jättefina.

    Vad mysigt det lät med hotellfrukost! Det borde man verkligen unna sig någon gång. Hoppas att helgen bli mysig. Kramar!!

    SvaraRadera
  2. så gott det låter med hamburgertallrik...mums
    vi har börjat måla vardagsrummet...äntligen fick jag min vilja igenom...hm sen skall vi en sväng till gbg imorgon.....full fart!
    ha en mysig helg

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg byrå! Enkel och ser väldigt praktiskt ut. Hoppas allt är bra! Kramar Emmy

    SvaraRadera