söndag 26 juli 2009

Sensommar-blues...




I´ve got the sensommar-blues... det är konstigt, för det är faktiskt sommar fortfarande och jag brukar ääälska hösten! Men det är svalare, regnigare och rötmånad vilket gör mig lite deppig över att sommaren snart är en längtan igen! Hell, det är en längtan nu! På bilderna ovan som min sambo och jag tog i fredags ser det förvisso rätt somrigt ut. Igår var jag hos min gamla gymnasie-klasskamrat V och vi var ute och gick. Hon bor väldigt lantligt. Vi plockade lite svamp och hälsade på ett par vackra nordsvenskar- (hästar)- som är gudomligt snälla! Solen sken och det var riktigt varmt. Då kändes det faktiskt som sommar igen! Jag vill ha meeer av det! Hoppas att jag inte smittar av mig. Sommaren är inte slut än, jag bara sensommar-gnäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar