fredag 10 juli 2009

Blomlycka!

Trots att det regnar och blåser ute så betyder ju inte det att man inte kan njuta av sommaren. Jag plockade in lite blandade blommor från trädgården och nu kan man känna doften och njuta av prakten när man vill!
Idag har min sambo dragit iväg till Bunn för att ha en grillfest med två andra kompisar. De ska grilla ett helt vildsvin! Ett ungt sådant, antar jag... men det blir ändå väldigt mycket mat för tre personer..! Sedan har de för säkerhets skull laddat upp med "nödkorv" och bröd, två plattor öl, tre olika kryddsmör och baguetter. Mätta lär de nog bli...
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men funderar på att bl a röja lite i vårt skafferi. Det var en gång i tiden en viss ordning där, men när man är ensam om att försöka bibehålla den ordningen tappar man till sist orken att kämpa. Fast nu kan jag ordna upp det och nåde min sambo om han börjar stöka till igen...!!
Hoppas ni andra har en skön sommar.

1 kommentar:

  1. -blommor gör att solen skiner även när det regnar eller hur? önskar dej en fin helg!

    SvaraRadera