måndag 25 maj 2009

Avundsjuk, jag??




När man är ute i naturen så ser man allt vad den har att bjuda på och just nu är det så makalöst vackert överallt! Både nere vid sjön som ligger nära där vi bor och i egna trädgården med syrener som blommar och doftar sagolikt gott! Vi har även rabarber som är så stora att jag nästan är rädd för dem! På bilden kan ni se hur stora bladen är i jämförelse med min hand... huga! Jag tog en promenad imorse och då tog jag bilderna på sjön och på det lilla lusthuset som ligger på vägen jag brukar gå. Jag är så galet avundsjuk på det! Det är fint, mysigt, har ett kanonläge och utsikt över vättern! Hela den tomten är supermysig med rätta lantliga "looken" och varje gång jag går förbi vill jag bara sätta mig på husets altan och ta en kaffe eller inuti lusthuset då. Suuck! Kan inte de sälja till mig..? (Oss!) Fast sambon kanske inte är lika såld... har inte hört med honom. ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag blev avundsjuk så fort jag såg bilden. Tänkte att det var du som bodde så fint. Ser ljuvligt ut!!

    SvaraRadera
  2. Mmm, det är himla läckert!! Men jag tror minsann att du fått med våran lilla båt på bilden! hihi! :)

    SvaraRadera