tisdag 4 april 2017

Sådant som billiga priser och våren för med sig.

Igår var jag riktigt låg, idag mår jag mycket bättre och inser att jag dels mest längtar efter semester och dels kan verka lite tvetydig. ;-)
Efter kvällen på jobbet igår så längtar jag ÄNNU mer efter semester. Vi har lösgodis för 29:95/kg och folk blir som galna! När vi hade stängt kunde man nästan pulsa fram genom godis som genom snö på golvet, det låg runt fem fulla påsar med godis bland godiset som folk bara lämnat och tomma godispåsar ta mig fan överallt!! Förstår inte varför folk måste bete sig som att det är apokalypsen när det är något som är väldigt billigt.
Dessutom var vi underbemannade och det var stökigt- för att uttrycka det milt.
Idag skiner solen. Våren är här och med den dyker vissa saker upp. Som att folk kommer in i shorts och med "foppatofflor". Jag ber om ursäkt om jag trampar någon på tårna nu- vilket f.ö skulle göra väldigt ont om du/ni bara hade såna tofflor- men det är det fulaste jag vet! Helt ok på barn, men inte vuxna. Eller; gå ut på altanen hemma t.ex är godkänt, men inte ge sig ut på stan i dem!
Hoppas ni får en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar