onsdag 5 april 2017

Äntligen!

Igår bokade Anna och jag äntligen vår resa till Amsterdam! Woop, woop!
Fast jag är lite bekymrad över att jag inte fått någon bekräftelse till min mail eller som sms... men det kommer väl. Hoppas jag.
Min brorsa berättade att han fixat platser åt oss på en båtfest med "unlimited drinks".  Farligt, farligt, men härligt, härligt!
När jag var hos Anna igår ville hennes minsta dotter att jag skulle läsa för henne innan hon skulle sova. Det tyckte jag var fint, vilket bra betyg! Hon lutade sitt lilla huvud mot mitt när jag läste och det var mysigt. När jag sa god natt sa hon "vi ses inte imorrn". Haha! Nä, vi ses en annan dag, svarade jag.
Idag ska min diskmaskin levereras, installeras och de ska ta med sig min gamla. Älskar´t!
Mamma kommer hit en sväng också och vi ska pyssla med lite smått och gott. Tänkte kanske påskpynta lite redan... (Är ledig idag.) Hoppas er onsdag är bra! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar