onsdag 2 november 2016

Sammanfattning.

Relaxen och massagen igår var sååå välbehövlig
och det känns alltid lite lyxigt att bara slappa.
Vi åkte till Liban Deli för lite käk efter och
hade så roligt! Det blev mycket skvaller om 
en del icke rumsrena saker... 
Alltid lika kul att träffa de 
underbara tjejerna!

 Spökfesten vi hade förra lördagen var en hit!
Barnen busade och hade så roligt!
De fick godispåsar i en fiskdamm,
vi åt tacos och sedan lekte alla
barnen tills det var dags att avsluta för kvällen.

 Min pumpalykta blev verkligen inte snygg, men 
den såg helt ok ut med ljus i på kvällen. :-)
 Min halloweensminkning blev ganska snäll, men man 
ville ju inte riskera att skrämma barnen.
 Max och jag lekte lite med snapchat i söndags.
Bäst blev han med mitt ansikte! 
Snacka om läskigt halloweenfejs!
Nu är det november och den har börjat med snöslask
och trafikkaos.
Börjar redan planera att jag ska baka pepparkakor
och lussebullar samt annat gott
inför nästa månad som är min favoritmånad
under vintern. 
Men först måste jag klara mig igenom den här månaden
samt ringa och få en tid
för att byta till vinterdäck... tråkigt, men 
ganska viktigt. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar