måndag 7 november 2016

Jullängtan...

                                          

JA, jag vet, det är bara 7:e november!
Men oktober bara försvann ju 
så det hoppas jag november 
gör också. ;-)
Dags att börja planera julstök!
Ljusstaken ovan är från Lagerhaus.
Riktigt fin! Bra pris också. 
Tänkte sätta igång med 
pepparkaksbak redan denna veckan
med barnen. 
Ska man vara så ambitiös att man gör egen deg,
eller köpa färdig..? 
Hittills har jag bara sett deg i affärerna 
som innehåller palmolja. 
Gör mig så sur så det 
blir nog hemmagjord iaf!

 Längtar efter att få börja julpynta! 
Blir särskilt sugen när det snöar ute
och är perfekt julväder. 

Gallret nedan är från House Doctor och
det vill jag ha! 
(Eller liknande.)
Ska få sitta på väggen i sovrummet
bredvid stringhyllan som jag 
förhoppningsvis ska få upp
innan 2016 är slut...
Annars vet jag vilket nyårslöfte 
jag ska ge mig själv. ;-)


Dags att hämta barnen. 
Längtar ihjäl mig!
Ha en fin måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar