onsdag 28 augusti 2013

Dagens tips!

Hallå där!
Idag tänkte jag tipsa om två saker. :-) Ifall ni inte redan har det så får ni här ett recept på "play doh":
5 dl kokande vatten
2 dl salt
5 dl mjöl
2 msk alun/citronsyra (tar man citronsyra är degen 100% giftfri.)
3 msk olja
karamellfärg efter behag
Bara rör ihop o baka loss!
Sedan kommer den omtalade filmen Searching for sugarman visas på SVT den 31 augusti. I K-special, ska den tydligen köras. Och då menar jag inte Kellog´s special... Jag har inte sett filmen själv, men är väldigt sugen och tycker att man ska passa på när den visas på en reklamfri kanal! :-)
Nu ska jag ta en promenad. Lämnade två skrikande pojkar på förskolan innan, men nu ringde de och sa att allt var lugnt så jag ska traska med lätta steg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar