söndag 9 september 2012

Nöjd.

Shoppade loss på Ullared igår! Åh, det var skitkul att komma iväg, bara jag o Mia och göra det vi tjejer gör bäst! ;-) Nu har pojkarna bra vinterkläder o åkpåsar till vagnen, Claes har jäkligt många nya par kalsonger o jag har en hel del nya kläder.
Vi var bjudna hem till Mia o Henke på middag efteråt och Henke hade svängt ihop en potatisgratäng to die for! Han hade en liter(!) grädde i den, haha! Efter maten satte Mia o jag oss i soffan och jag kämpade tappert för att hålla mig vaken, men till sist somnade både hon och jag medan killarna satt och kollade på You Tube. Gött när man känner varann så väl och är så bekväm i varandras sällskap att man kan göra så. Somna, alltså.
Nu är Claes o hämtar thaimat, pojkarna sover och snart är det Moreaus med mera, eller vad det heter. Gillar det programmet, det är så mysig stämning o Kalle verkar så himla go!
Sedan ska jag sova, så mycket jag hinner i alla fall innan grabbarna börjar vakna... varför kan inte våra barn bara sova hela natten igenom? Men det kommer väl förhoppningsvis ändra sig när de blir äldre.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar