tisdag 11 september 2012

Hollywoodfru in real life!

 Vet ni att jag har festat ihop med Isabel Adriane? Och Denise Lopez. :-) Min kompis Emma vann en Sex and the city-weekend för några år sen och fick ta med en vän. Hon valde mig! Vi blev stylade i håret, fick äta gratis middag och en gratis natt på fint hotell samt en utekväll med två "kändisar"! Jag  visste vem Denise var, men hade knappt hört talas om Isabel. De var väldigt trevliga, eller som jag minns det i alla fall... var rätt onykter då champagnen flödade vart vi än kom! Så fort mitt glas var tomt fick jag ett nytt fullt i handen! Det var en häftig kväll, det måste jag säga! :-) Dessutom hakade två tjejer på från Sturecompagniet och den ena är en som heter Monika som har en egen sida med mode i Solo. Tror hon har det fortfarande. Ville bara tala om det nu när Hollywood-fruarna är så heta! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar