torsdag 27 september 2012

Minns tillbaka.

 Satt och kollade på bilder från i somras på Claes telefon och blev smärtsamt påmind om hur härligt varmt det var när vi var i Simrishamn och hur mysigt vi hade det! Ovan ser ni Jack.
 Vår uteplats där vi spenderade många ljumma sommarkvällar och även åt frukost ibland.
Vi köpte jordgubbar- (de bästa jag ätit någonsin, odlade i skåne)- och satte oss vid hamnen i Simrishamn. Åh, det var det bästa vi gjorde på hela sommaren, den veckan i Österlen!
Men nu är det höst och man försöker njuta av den med. När solen skiner så är det jättefint nu när löven börjar skifta färg och då är det riktigt skönt att vara ute.
Den här veckan har Claes varit sjuk så jag har inte varit ensam hemma. Det har varit jätteskönt, trots att han var så dålig i början av veckan att jag nästan fick ta pojkarna själv ändå och jag märker ju hur kul pojkarna tycker att det är! Det tycker ju jag med, just att vi får vara hela familjen. Önskar det kunde vara så jämt!
I helgen kommer fina Carro hem och hon tar med sig sina föräldrar till oss på lördag. Ska bli jättekul att träffa dem igen och de får träffa pojkarna för första gången!
På söndag blir det nog först lunch hos en kompis och sedan ska vi fira Claes yngste brorson. Han är fem, men så lång att man tror han är typ sju bast! Undrar om våra killar blir så långa...
Nä, dags att sova. Ha det fint, förhoppningsvis har jag något mer intressant att skriva om nästa gång. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar