fredag 27 april 2012

Lite av varje.

 Hej hej! Ovan ser ni yngste kusinen och Jack som myser lite. De var förbi oss idag en sväng och äldste kusinen fick hålla Jack i famnen. Max sov när de var här. :-) (Om ni undrar varför Jack har olika body´s på sig beror det på att det skedde en kiss-olycka mellan fotograferingarna...)
 Jag vill också bara visa en bild från den jobbfesten jag var på, ett "alla i soffan"-kort. Det är numera obligatoriskt på de fester som min kompis Emma är med på. Hehe! Dock sitter nog inte ens hälften av oss i soffan...
Idag åkte Claes och jag med tvillingarna till stan, för det skulle vara något som kallas bondens marknad och vi tänkte att det kan ju vara lite mysigt. Fast det var bara fem "knallar" som stod uppställda och i stort sett folktomt så det var lite fadäs... Vädret var fint dock, men blåsigt! Vi gick först till Bageriet för att äta frukost och eftersom vi hade grabbarna i vagnen satt vi ute, men helsike vad kallt det var! Jag förfrös nästan örsnibbarna! Måste ändå säga att kaffe alltid smakar bäst utomhus.
Det blev en liten vända på sta´n och jag shoppade både på Monki och Lagerhaus. Handlade oerhört nödvändiga saker som presentpapper, presentsnören och en lunchlåda till Claes som ju börjar jobba på måndag igen. (Stort ogilla på det!) Det var jättekul att komma ut lite i alla fall och ikväll ska vi till Henrik och Mia som ska bjuda på grillat. Imorrn kommer kanske ett annat par till oss, men det är inte säkert än, de skulle visst plantera skog och visste väl inte hur lång tid det kommer ta...
Nu ligger Max och ropar på oss i soffan. Han är nog hungrig. Han gråter inte utan gör små rop som verkligen låter som försök att ropa oss till sig. Hihi!
Ha det fint, får se när jag skriver igen! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar