tisdag 17 april 2012

Lite tankar och så...

Hej hej! Allt väl? Själv mår jag fint och grabbarna med. Idag fyller de tre månader! Jag var t.o.m vaken vid tre imorse, vilket var den tiden Jack kom ut. Känns otroligt att tre månader kan gå så fort och ändå längtar jag hela tiden efter att de ska bli större så de förhoppningsvis sover mer på nätterna och man kan ge annat än ersättning. Samtidigt blir jag redan nostalgisk när jag tänker på neo-tiden och hur små de var då! De är gigantiska nu jämfört med då. Imorrn ska vi till BVC och dels ta vaccinationssprutor och så ska de väl vägas samt mätas. Jag ser inte fram emot sprutorna, men vill veta vad de väger nu, tror nämligen att de är rejält tunga! Alltså, det känns ju att de lägger på sig... :-)
När jag var hos min kompis Emma för att fira hennes dotter så utbrast hon; vad ger ni dem att äta?? Hehe! Välmående är de, minst sagt.
I lördags var jag faktiskt på fest! Nykter dock, men det var jättekul! Det var en jobbfest och så himla kul att träffa alla! Det ger skön energi att komma iväg lite från bebislivet. En tjej sa att hon ville jag skulle komma tillbaks till jobbet för jag är roligast och den som pratar mest med henne. Tack, gullet, det värmde verkligen, du vet vem du är. :-)
Vet ni, mina ben är ludnare än på barna hedenhös tid! Tänkte att när jag låtit det gå så här långt kan jag ju vaxa dem. Så slipper jag raka, vilket är så trååååkigt! Långa, svarta hårstrån ska tillintetgöras! Moahaha! Ska bara boka tid. intressant, va?
Vi hörs en annan dag! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar