fredag 17 december 2010

Ursäkta, men det är mycket nu...

Jag måste börja med att ursäkta min frånvaro här, men jag har ingen vidare lust att blogga för tillfället. Det är så mycket annat hela tiden, särskilt nu innan jul, så jag varken skriver själv eller är duktig på att läsa andras bloggar.
I onsdags var det julmys med tjejer som jag lärt känna genom jobbet och det var så mysigt! Vi hade knytis och gottade oss i pastasallad, hemmagjord glögg, pepparkakor med mögelost och godis. Lite julklappsbyte blev det med, fast genom tärningskastning. Jag hade tre julklappar när vi var klara, men gav bort en till en av tjejerna för hon ville så gärna ha den. :-)
Ikväll ska jag följa med några på jobbet på after work, men bara en stund, för sedan har jag lovat älsklingen att vi ska ha mys hemma. Kolla på På spåret och äta thaimat- som jag ska köpa med mig efter after worken.
Nästa fredag är det julafton! Vad fort det går! Julhelgen blir inte jätterolig för mig för jag är bara ledig på julafton och jobbar sedan både juldagen och annandagen. Då blir nyår bättre. Jag är ledig och vi ska ha nyårsfest hos oss. Det ser jag fram emot!
Ha en skön helg och GOD JUL på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar