tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan före doppareda´n!

Så här ser vår julgran ut. Trots att det inte är en kungsgran utan en "vanlig" så är den jättefin, tycker jag! Julstämningen är på topp här hemma, men jag har blivit sjuk idag. Ont i halsen, kroppen, feber och väldans trött. Typiskt! Jag som skulle handla sista julklappen idag... men jag har faktiskt satt brorsan på det som kom hem från Amsterdam igår. Han skulle ändå köpa lite klappar själv så då tyckte jag att det kunde passa att han köpte min sista med. Vad ska man ha småbröder till om inte att köra lite med dem?
Julen kommer firas hos oss, med ett bortfall på sambons bror med familj som ska fira med morföräldrarna i år. Synd att man inte får mysa med brorsönerna, men vi ska nog ha en fin julafton ändå.
Det är helt sjukt mycket snö ute! Det är som att det aldrig slutar snöa! Visst vill man ha snö till julen, men enough is enough, som man säger på engelska... fast det är vackert.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Kan ju vara bra att vila när man är sjuk. Hej på er!

1 kommentar:

  1. Hej Monika!

    Tack för din kommentar. Visst ska jag tala om vad jag tycker om Västerbottensostsillen. Jag tror att den kommer att bli maxad.

    Vilken fin gran du fått tag på! Själv hade jag planer på att fixa en kungsgran men pga mitt hälsotillstånd fick det bli plastgran även i år. Jag tycker inte om plasten för den saknar själv.

    Jag vill önska dig en riktigt god jul!

    KRAMAR

    SvaraRadera