söndag 5 december 2010

Mys, bara mys!




Hej på er! Läget? Själv har jag haft en skön och trevlig helg. Jobbade visserligen i går, men på kvällen hade vi sällskap av en kompis som underhöll oss med mycket prat. :-) Alltid kul att träffa honom! Hans tjej kom senare, men då hade jag faktiskt gått och lagt mig. Var så himla trött efter att ha jobbat! Vi tittade dock på Så mycket bättre och njöt av allas versioner av Pluras låtar.
Idag hade vi besök av fina M och F. De var i trakten för att köpa ved och passade på att hälsa på oss. Vi fick en jättefin vit lykta med svart sten i botten och ett lila rosformat ljus. Älskar den! Den står i hallen och jag tycker banne mig att hallen är mycket snyggare tack vare den. :-)
Har fått upp julgardiner och lite mer julpynt idag också. Vilket ni ser på bilderna. Bilden på min hyacint blev lite mörk, men skålen den är satt i köpte jag på mitt besök på Lagerhaus i Jönköping! Är så lycklig över detta OCH att Granit slagit upp portarna också! Äntligen börjar Jönnet kännas mer som en riktig storstad.
Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa min bok: Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann. När jag började läsa den tyckte jag att den inte var så himla rolig som den beskrivits, men nu när jag kommit in i den är den faktiskt riktigt kul och galen! Rekommenderas varmt! Det har blivit att man längtar efter att få fortsätta läsa, vilket ju alltid är ett gott betyg.
Sov gott sedan, mina vänner! Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar