tisdag 14 februari 2017

När inspirationen anfaller.

Cape Town


När man är sjuk och har tid att ligga på soffan och tänka på saker och solen lyser ute vilket ger lite vårkänslor- även om det bara är februari än- så blir jag sjukt sugen på att fixa hemma! Både med sådant jag redan har och så klart att införskaffa något nytt. Jag är förälskad i den här taklampan från MIO! Tycker den är häftig och toksnygg! Skulle se bra ut över mitt soffbord- dessutom skulle Max slippa springa runt och tända alla små lampor jag har och ändå beklaga sig över att det är för mörkt. :-)
Jag vill få in mer gröna växter, gärna lite oversize som trädet på bilden. Vill ha nya kuddar i mina soffor, göra ombonat med gardiner och mer tavlor eller gärna bilder på pojkarna.
 Om jag får ha lite prinsessfasoner- och det får jag ju i mitt eget hem-
skulle jag vilja ha en sådan härligt lyxig stol 
till mitt skrivbord! 
Den här lilla grillen tyckte jag var smart om man bor
i lägenhet med en mindre balkong. 
Jag vet att man inte får grilla på balkongen, ens om
man bor högst upp, men den är fortfarande smart.
(Hittade grillen på Pinterest och den är pinnad
från en sida som heter thrillist.com från början.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar