tisdag 27 september 2016

Nya tag!

Klockan är 20:20 och jag har redan lagt mig. Barnen väckte mig 3:30 imorse och jag kunde inte somna om! Väldigt irriterande och nu är jag helt slut!
Tänkte bara tala om att det jag gjorde i söndags var att titta på en lägenhet- som var på markplan med en uteplats och ganska exakt så som jag vill bo. De tittade på min också, men sen har jag inte hört ett ljud från dem så jag antar att de inte var intresserade av att byta. Ringde min hyresvärd igår och fick i alla fall veta att om jag vill byta lägenhet med någon så är det inga problem. Kändes ändå bra. Tänker att det var väl inte meningen att jag skulle bo i den jag tittade på utan det kommer dyka upp något bättre. *Håller tummarna!* 
Så det är bara att ta nya tag och se hur det går. Wish me luck!

Jag har ju ändå inte så höga krav på mitt drömboende...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar