tisdag 13 september 2016

Ibland undrar man...

Tre saker jag skulle vilja typ skrika rakt i ansiktet på nästa kund jag ser göra det på jobbet;
-Dra inte ut kortet bara för att du slog fel kod!!
Bara korrigera och slå om, ska det vara så svårt??
-Släng inte ditt skräp i kundkorgen!!
Allvarligt, hur lat får man bli?? Att plocka upp någons använda servett eller ett mosigt bananskal får i alla fall mig att vilja pressa ner det i halsen på den skyldige.
-Nej, varan blir inte gratis för att den inte går in!!
Det skämtet blev för gammalt innan det ens blev roligt!
Nu lät jag helt bitter, men självklart är det inte bara negativt på jobbet. Hade bara en mindre positiv dag idag. Som tur är finns det guldkorn som fina kollegor/vänner och goa kunder- som bl a tipsar om att jag borde blogga lite mer. Just den kunden behöver inte oroa sig, jag litar på att han sköter sig. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar