onsdag 6 februari 2013

Min helg och så... :-)

 Halloj! Läget? Tänkte bara snabbt skriva att min och Martinas-(nedan)- stockholmsweekend var superkul och så välbehövlig! Vi åt på en helt underbar thai-restaurang som heter Koh Phanang. Tack vare Carro som hade bokat bord!
 Vi var också bl a inne på PUB och där hade de så himla fina leksaker och jag önskar jag hade haft guldbyxor för då hade jag köpt de här två bilarna till pojkarna!
 Visst är de underbara?
 Tog en promenad med pojkarna idag då det äntligen var lite sol och fint! Sedan gick vi till öppna förskolan för första gången. Tyvärr var det bara vi där, men de tyckte det var jättekul ändå och det är ju huvudsaken! Det blir fler gånger. :-)

Nu ska jag väcka Claes som verkar ha somnat när han nattade Max. Han lade sig i vår säng med honom och har inte synts till sen, haha!
Ha det fint!
Förresten; imorrn börjar jag jobba igen! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar