torsdag 31 januari 2013

Pinterest-beroende!


Hej!
Är extremt dålig på att uppdatera min blogg, har istället fallit för Pinterest och sitter oftare där och letar bilder... lite patetiskt egentligen kanske? Men skön avkoppling efter en dag med att passa pojkarna. Finns ju så många olika sådana där inspirationssidor, man skulle kunna bli galen om man fastnade för alla!
Anyway... imorrn åker jag och Martina till Stockholm! En hel helg utan barn, bara göra precis vad vi känner för! Ska bli helt underbart och ändå känner jag ett stygn av saknad när jag tänker på att jag ska vara borta från pojkarna i tre dagar! Och Claes kommer jag ju också sakna! Mina tre fina grabbar. Men jag ska försöka bara njuta och ha kul!
Nästa torsdag börjar jag jobba igen! Holy shit! Fast det går säkert bra och känns kul! Ska bli skoj att träffa alla goa arbetskamrater igen! Ska börja lite lugnt, jobbar bara tors-fre nästa vecka och sedan kör jag tors-sön och så kommer det vara fram till sommaren. (Varannan gång, alltså.) Claes är lite nervös över hur det ska gå att vara själv fyra dagar i sträck med pojkarna, men det vet jag att han fixar! Jag gör ju det. :-)
Ska försöka bli lite mer frekvent här, om det nu finns de som är intresserade..? Hallå, bekräfta denna bekräftelse-horan! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar