söndag 17 februari 2013

Jobbat en hel helg!

Har jobbat min första hela helg sedan jag började jobba igen. Gode gud vad trött jag är!! Skulle kunna gå och lägga mig nu- kvart över sju- och sova hela natten utan problem! Men jag lär ju inte få det eftersom pojkarna fortfarande vaknar på nätterna....
Det har dock varit kul att jobba, att få vara social och prata med vuxna människor, sitta ner och äta lunch eller ta en kaffe utan att ha två små hängande i benen. Det är verkligen bra för mig att komma ifrån lite, det känner jag. Idag har jag längtat så himla mycket efter mina pluttar och det gläder mig att jag känner så! Nu tycker jag det ska bli kul att vara hemma i tre dagar med dem. :-)
Ser också fram emot att vara ledig nästa helg och få lite mer dagtid med både pojkarna och Claes!
Ja, tänkte bara skriva det, vi hörs en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar