lördag 26 oktober 2013

Saturday´s all right!

Hej där!
Pojkarna sov inte lugnt hela natten. Jack började hosta precis när jag lagt mig bredvid honom och höll på i vad som kändes som flera timmar! Till sist ville jag skrika "håll käften!", men naturligtvis gjorde jag inte det. Jag lovar! Han ska ju kravla omkring när han hostar också så man är skraj att han ska trilla ur sängen och då kan man inte sova för det... suck! När de sen vaknade vid sex var det ju bara att gå upp med dem och låta pappa sova sött för det hade vi bestämt. Imorrn är det min tur. Gissa om det behövs!
Vi tog en tur till stan på eftermiddagen med grabbarna och fikade på bryggan. Det var mysigt! Sedan fick pojkarna springa lite på stan, det var ju stängt då och inte mycket folk så de fick härja fritt. :-)
När vi kom hem var vi alla trötta. Särskilt jag! Nu håller Claes på och söver dem medan jag har stekt bacon till kvällsmaten och sitter här då.
Några kompisar till mig skulle träffas ikväll och bjöd mig, men jag orkar inte alls! Hoppas de kan förlåta mig. Känner mig så tråkig, men jag  vill verkligen bara slappa i soffan framför tv:n.
Imorrn ska jag och Claes på Lars Winnerbäck och förhoppningsvis kan vi åka och äta något nå´nstans innan. Förutsatt att barnvakterna är ok med det... (Claes mamma och hennes sambo.) Men det ska de väl kunna unna oss! Inte ofta vi gör något bara Claes och jag.
Nu ska vi fixa kvällsmat! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar