fredag 25 oktober 2013

Julen närmar sig. Sweet! :-)

Tallrik

Tallrik - från H&M

http://www.hm.com/se/s/05XY62
En tallrik i keramik med motiv. Diameter 21 cm.
H;amp;Mwww.hm.com

Gissa om jag längtar till julen! Skulle gärna ge barnen julmat och lite julgodis på dessa fina tallrikar från H&M. Eller är de för tjejiga för två pojkar? Ähh, könsneutral mamma här!! :-)
Vet ni vad jag kom på? Om det funkar så kommer jag få ett brev från mig själv på min födelsedag som jag skrev när jag var 16 år! Det var något projekt som posten hade, tror jag, på vattenfestivalen i Sthlm när jag var där så jag och min dåvarande bästis skrev varsitt brev till oss själva. Vore ju helkul om det faktiskt kommer på posten till min födelsedag!
Ikväll är Claes ute och roar sig och jag är hemma med ungarna. De sover ju nu och jag hoppas de ska sova lugnt hela natten. (Moahaha, vilket skämt!) Jag har varit hemma med Max idag. Han hostade så han kräktes igår-natt, men än så länge tror jag inte han hostat en enda gång! Hoppas det är över nu.
Ska ta mig en kaka nu som jag och mamma bakade innan. Sådana där småkakor som man med fördel kan ha som en del av en kakbuffé eftersom de är så små, men mumsiga!
Mamma har varit här idag och hjälpt mig med pojkarna och det var meningen att vi skulle baka med dem, men Jack hade typ sovit ingenting på förskolan idag och har varit fruktansvärt kinkig, arg och hopplös hela eftermiddagen! Så vi bakade när de somnat.
Hoppas ni har en skön lördag!
P.s; skitlänk från H&M som inte funkar!! Klickar ni där så ser ni väl förhoppningsvis hur de ser ut. D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar