måndag 19 juli 2010

Lite sista-semesterveckan-ångest..!






Sista semesterveckan är vi inne på och det är allt lite ångest. Redan! Det är ju bara måndag. Fast det kan också bero på att solen inte är lika mycket framme utan det är molnigt och blåsigt. Jag hade ju planerat att sola järnet sista veckan så att man blir äckel-brun innan man ska jobba igen! Nog för att jag fick färg i Thailand, men den rinner ju av så fort man kommer hem känns det som.
Nåja, sommaren handlar ju inte bara om att sola. Bara till ca 70%. Resten handlar om att shoppa! Hihi, skoja bara! Fast jag shoppade loss ordentligt i Thailand. Det var skoj! Sambon ruttnade dock rätt snabbt på att kolla på sommarklänningar och pärlhalsband o.d. Konstigt... ändå köpte han tre t-shirts, två piké och ett par badshorts- på samma ställe! Så han gillar allt att shoppa han med. :-)
Bilderna jag lagt upp visar; en av klänningarna jag köpte i Thailandet, när vi var i Gränna igår på allsång och såg bl a Sara Löfgren, (vilken röst hon har!), när vi var och fikade på ett mysigt ställe som heter "kaffe och kackel" och ligger på andra sidan sjön där vi bor, samt mig med vita streck på axlarna efter bikini-banden. Syns kanske inte jättemycket, men de finns där! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar