torsdag 14 februari 2019

MNEK - Colour. För det är så jag känner nuförtiden.


Att vara själv och trivas med det är nog så bra, jag har verkligen lärt mig det nu. Har inga problem med det. När jag blev singel igen så tyckte jag det var väldigt skönt. Njöt av att bara vara själv och ta det lugnt. Behövde liksom landa i mig själv, komma på vad jag ville med mitt liv.
Men att träffa någon som man bara vill vara med hela tiden, som gör livet lite bättre och gör att man inte väljer att vara själv är ju tusen gånger bättre! Helt plötsligt var jag redo för det.
Gissa vad..? Jag har träffat en sådan person, som fått mig inse att vad jag en gång trodde att jag hade inte alls var det jag borde haft! Nu har jag det med en makalös man som jag är så tacksam för!
Jag är så jäkla lycklig! Trodde knappt jag skulle ha sån här tur. Inser nu att det var oerhört längesen jag var lyckligt kär. Ni vet, när det bara klickar, när båda inget hellre vill än att vara tillsammans, när han får mig att må bra och vi är så bra tillsammans.
Vår första dejt var så där lyckad som man bara hoppas att den ska vara! Vi träffades på Bowlingcity- när jag kom stod han utanför och väntade. Jag körde förbi, vinkade och kände direkt när jag såg honom att det skulle bli bra. Minns att jag tyckte att han var väldigt fin.
Vi bowlade i en timme och hamnade på exakt samma slutpoäng, haha! Sedan tog vi en promenad, upp till stadsparken och tillbaka ner igen. Då var det dags att äta så vi gick till Hot & Gott. (Vilket fånigt namn på en thairestaurang egentligen!) Konversationen bara flöt på, vi hade inga problem att prata med varann. Efter maten var vi sugna på kaffe, men de hade inget på restaurangen så då gick vi till Condeco. Vet inte hur länge vi satt där, men ingen ville bryta upp. Till sist blev jag tvungen att åka för jag skulle hämta en sjuk Max hos hans pappa.
Det blev t.o.m en kyss- på första dejten! Härligt!
Nu har vi hunnit kyssas många gånger sedan första dejten i november och jag hoppas att vi alltid ska uppskatta att kyssas!

32 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams. Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han slöt mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavskärare som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollstavarna, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett relationsproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Älska trollformler
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Bindande trollformler
    6) Uppdelningar
    7) Dödsförtroll
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Den som läser detta vittnesmål idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt. Jag heter Göran Jörgen och är från stockholm, men jag flyttar till Chicago USA med min fru. Jag är lyckligt gift med två barn och en vacker fru. Något hemskt hände med min familj, jag tappade jobbet och min fru lämnade mitt hus eftersom jag inte kunde ta hand om mig själv och familjen. henne och mina barn vid den tidpunkten. Jag lyckades i nio år, ingen fru stödde mig för att ta hand om barnen. Jag försöker skicka ett testmeddelande till min fru men hon hindrar mig från att prata med henne. Jag försöker prata med hennes vän och hennes familj men jag vet fortfarande att någon kan hjälpa mig och jag har skickat begäran senare till så många företag, men ändå ring inte mig, förrän en trogen dag kommer att jag aldrig kommer att glömma i mitt liv . När jag träffade en gammal vän till mig som jag förklarade alla mina svårigheter och han berättade om en bra man som hjälpte honom att få ett bra jobb på Coca cola-företaget och han berättade för mig att det är en caster-charm, men jag är en person som aldrig tror på trollformler men jag bestämde mig för att försöka och Drosagiede instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra under dessa tre dagar av lunchen. Jag följer alla anvisningar och gör vad han bad mig göra bra. Drosagiede se till att allt gick bra och min fru skulle se mig igen efter det underbara arbetet Drosagiede. Min fru ringer till mig med ett okänt nummer och ber om ursäkt och hon sa till mig att hon verkligen saknar mig och våra barn och min fru kommer hem. Och efter två dagar ett företag som jag har skickat mitt tackbrev kallat, nu är jag den föredömliga företagschefen här i USA. Jag rekommenderar att om du har några problem skickar du ett meddelande till detta e-postmeddelande: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 och du kommer att få det bästa resultatet. Ta saker för givet och det kommer att tas bort från dig. Jag önskar dig det bästa.

    SvaraRadera
  3. goddagshälsningar till er alla vänner här ute och läser den här kommentaren just nu bör ni vara mycket lyckliga att komma över för att läsa denna goda nyhet om mitt livs vittnesbörd.
    Jag heter Moin Khan från Saudiarabien;
    Han har kallat en muslimsk kraftfull Healder Spell Caster, han heter Dr.Oduduwa. Jag har aldrig haft en kärleksförtryck tidigare men på grund av den kärlek jag har till min ex fru vill jag ha henne tillbaka med alla möjliga medel.
    Dr.Oduduwa e-postadress som anges av min vän {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com} detta skickar jag ett hälsningsmeddelande för att låta honom veta min avsikt att kommunicera med honom. I mitt e-postmeddelande förklarade jag alla relationsproblem till min ansikte
    Dr.odu förstod och sa att han skulle hjälpa mig att föra tillbaka henne inom sju dagar. Jag var skeptisk till en början, men jag trodde honom för att han är en man i sitt ord.
    Jag tillhandahåller alla nödvändiga stavningsingredienser.
    bara den andra dagen för kärlek stava förtrollningsbön. Jag fick ett telefonsamtal från min ex fru, hon talade snyggt och hon var ledsen för att hon lämnade mig länge, att hon är redo och villig att återvända hem för att bo hos mig. Jag var så glad i mitt hjärta och accepterade hennes ursäkt och hon lovade att komma hem de kommande två dagarna.
    Idag delar jag mitt livsvittnesbörd. Men jag rekommenderar starkt Dr.Oduduwa kärlek stava för att hjälpa dig återställa en förlorad partner, Love spell för att stoppa skilsmässa domstolsförfaranden, Love magiska trollformler för att få tillbaka ex man eller hustru. också en del muslimska örtmedicin för god hälsa och stark erektion, örtmuslim Talisman ring för makt, berömmelse och rikedom.
    prova idag och ditt äktenskap kommer att fyllas med kärlek, omsorg och förtroende mer än någonsin tidigare.
    här är Dr.Oduduwa personliga WhatsApp-nr: +79268011965

    SvaraRadera
  4. Jag blev separerad från min man för tre år sedan. Det fanns ingen kommunikation mellan oss. Jag fick rådet av familjer och vänner att släppa taget och glömma äktenskapet och gå vidare i mitt liv. Jag ville inte gifta mig med någon annan för innerst inne älskar jag fortfarande min man. Jag led så mycket av smärta och förvirring att jag läste en rekommendation på nätet om hur Dr Alaba återförenade ett trasigt äktenskap med hjälp av sina andliga krafter. Jag fortsatte att läsa så många vittnesmål om hur han hjälpte till att sätta stopp för skilsmässor och återupprätta människors före detta älskade och min tro förnyades. Jag kontaktar Dr Alaba omedelbart några minuter senare han svarade mig och gav mig instruktioner om vad jag skulle göra, efter att jag uppfyllde kravet två dagar efter ritualen, förändrade besvärjelsen mitt liv runt min man att dosen inte prata med mig. Två dagar ringde han till mig mitt i natten och grät och bad om ursäkt att detta är demonernas verk, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel så jag förlåter honom. Nu är mitt äktenskap i balans. Dr Alaba-ritualen fungerade utmärkt och mitt äktenskap är starkare än tidigare, och ingenting kan skilja oss åt igen. Jag besökte så många webbplatser som jag letade efter hjälp, det var hopplöst tills jag fick kontakt med Dr Alaba, den riktiga mannen som hjälpte mig att återställa mitt trasiga äktenskap om du har ett liknande problem i ditt äktenskap, du vill att din man eller fru ska älska dig om igen. , Du har någon du älskar och du vill att han eller hon ska älska dig i gengäld, du har en utmaning i ditt liv, stavningsmallen av Dr Alaba är lösningen och svaret på ditt problem, whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, Kontakta honom idag genom att skicka ett e-postmeddelande till dralaba3000@gmail.com. Låt inte någon ta din make ifrån dig.

    SvaraRadera
  5. Jag hade problem med min man och han flyttade till en annan stad och han avbröt kommunikationen med mig. Jag finner alla möjliga sätt att nå ut till honom så att vi kan lösa våra meningsskiljaktigheter men till ingen nytta. Hans mamma och syskon visste inte ens var han var. Jag var deprimerad och krånglade känslomässigt och jag var tvungen att söka hjälp för att få honom tillbaka till mig innan en annan kvinna tar över min plats i hans liv. Så jag var tvungen att kontakta DR ISIKOLO som jag förklarade allt för och var villig att hjälpa mig och det gjorde han. Han gjorde ett kärleksförsoningsband för mig och min man och okänt för mig att resultatet kommer att visa sig efter 48 timmar som han lovade. Min man kom tillbaka och hämtade mig och jag blev förvånad över att jag nu kan säga att kärleken och lyckan har återställts och vi är lyckligare tillsammans och allt jag ser nu är för alltid med honom och jag är så tacksam till DR ISIKOLO för hans vänlighet mot mig och andra människor där ute. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp/Viber honom på: +234-813-326-1196

    SvaraRadera
  6. Jag heter Emanuela Dino. Efter att ha varit i ett förhållande med pojkvän i sju år gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves. Jag ville ha tillbaka honom så mycket på grund av den kärlek jag har till honom och jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag kontaktade en trollformler som heter DR ISIKOLO som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom men jag är typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade trollformaren och han berättade för mig där var inga problem att allt kommer att ordna sig innan två dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig och vi löste skillnaderna och vi är lyckliga tillsammans nu. Vem som helst kan behöva hjälp av trollformaren, hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp/Viber honom på: +234-8133261196.

    SvaraRadera
  7. Tidigare i år hade jag ett fruktansvärt bråk med min man och han hade inget annat val än att lämna huset och jag trodde att han bara var ilska som fick honom att lämna. Efter några dagar kunde jag inte kontakta honom eller få veta var han var. Jag väntade och väntade men han kom aldrig tillbaka eller ringde mig. Jag var fylld av smärtor och ånger över det som hände. Jag försökte allt jag kunde för att få tillbaka honom men utan resultat förrän jag kontaktade DR ISIKOLO som kom till min räddning. Han gjorde sitt arbete perfekt för att återförena oss och min man ringde och återvände hem exakt efter 48 timmar precis som han lovade. DR ISIKOLO är så verklig och han misslyckas aldrig. kontakta honom om du behöver hjälp. mejla: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp/Telegram: +234-8133261196.

    SvaraRadera
  8. Hej alla, jag heter Klaudia Kusa. Under ganska lång tid bodde min man i en annan lägenhet på grund av arbetspress och vi var väldigt lyckliga tillsammans trots att han höll sig ifrån oss i några månader. Föga visste jag att en kollega från jobbet redan hade en affär med honom som fick min man att lämna in en skilsmässa mot mig från ingenstans. Jag visste att något var fel eftersom vi aldrig behövde bråka eller bråka så mycket för att få honom att lämna. Jag var traumatiserad och jag söker hjälp för att ta itu med situationen som ledde mig till DR ISIKOLO från beröm som folk gav honom online. Vi diskuterade länge och han berättade allt jag behövde veta om vad som hände och den rätta processen för att åtgärda problemen. Han uppfyllde sina löften och fick min man tillbaka till mig och skilsmässaprocessen avbröts. Nu är min man tillbaka hem till oss och vi är lyckliga tillsammans. Det är verkligen fantastiskt hur människor verkligen kan hjälpa andra människor när de är i nöd. Han kan hjälpa dig också. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Tack DR ISIKOLO den största av allt för det du har gjort för mig. Jag är så glad att min älskare är tillbaka till mig och vi lever nu lyckligt tillsammans. DR ISIKOLO kärleksåterföreningsförtrollning är mycket kraftfull och effektiv och den har ingen bieffekt. Eftersom han lovade att hjälpa mig bestämde jag mig för att ge DR ISIKOLO ett försök när min älskare lämnade mig för en annan kvinna. Han hjälpte mig att kasta en kärleksförtrollning för att återställa den kärlek och lycka för mig och min älskare som förde honom tillbaka till mig i 48 vår som han lovade och försäkrade mig. Det som gör mig mest upphetsad är att min älskare inte ens visste att han befann sig under en förtrollning som fick honom att förstöra det vi delat under åren. om du har problem med ett förhållande råder jag dig att kontakta DR ISIKOLO så får du ditt problem löst. Kontakta DR ISIKOLO idag och få ditt problem löst och om du behöver hans hjälp nedan är hans e-postadress: isikolosolutionhome@gmail.com eller direkt WhatsApp/Telegram eller Viber: +2348133261196.

    SvaraRadera
  10. Jag förlorade vårt äktenskap och vårt vackra hem som förstördes av olycka när jag såg min fru gå iväg över lögnerna hon matades med och osäkerheter som aldrig var sanna. Jag lovade från början att aldrig vara en fuskare och stod på mig för att säkerställa att jag byggde ett lyckligt hem men tyvärr litade hon aldrig tillräckligt på mig. Jag vandrade i flera månader och försökte få henne tillbaka och sökte hjälp från olika källor, inklusive hennes familjeingripande, men det gav aldrig framgång. Jag kom i kontakt med Dr Isikolo som jag tvivlade på i det tidigare skedet vi kom i kontakt med. Jag var tvungen att hålla hoppet vid liv och följde procedurerna precis som han förklarade allt för mig. Han försäkrade mig om hennes återkomst, vilket hände efter två till tre dagar och jag har ännu inte hittat ord för att uttrycka hur glad och uppskattande jag känner att min son och jag hade hans mamma hem till oss. Jag berättar för alla om Dr Isikolo och hans vänliga hjärta som hjälper människor. Han kommer inte att svika dig om du provar honom. Kontakta honom via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  11. SÖKAR HJÄLP ATT FÅ DITT EX TILLBAKA TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO NU
    Jag heter Kara Harvey. Av glädjens överflöd talar mitt hjärta mycket om DR ISIKOLO. Han kom till min räddning när mitt liv var förstört i månader. Min älskare lämnade mig för en annan kvinna och jag visste inte att han var sinneskontrollerad och hypnotiserad. Jag gjorde allt jag kunde för att få honom att återvända till mig men utan resultat. Han lämnade staden med damen och jag hörde aldrig från honom eller såg honom ens igen. Jag letade efter hjälp på nätet när jag läste om hur DR ISIKOLO hjälpte andra kvinnor som hade samma problem. Jag kontaktade honom och han berättade för mig allt som behövde göras, vilket jag efterlevde. Precis som han lovade återställdes kärleken och lyckan jag delade med min partner och han rensades från den mörka charmen de lade på honom och återvände till mig efter 48 timmar. DR ISIKOLO är ärlig i att hjälpa människor och han kan hjälpa dig om du idag bestämmer dig för att kontakta honom. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  12. MÖJLIGHETEN ATT FÅ DIN EX-PARTNER TILLBAKA GARANTERAS MED DR ISIKOLO. KONTAKTA HONOM NU
    Jag är Ellinor Lava och på det hela taget visste jag aldrig att det fanns en stor möjlighet för mig att få tillbaka min man tills jag träffade DR ISIKOLO. Det var riktigt tufft för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan kvinna. Jag var förkrossad och kunde inte ta mig tillbaka. Hans vänner och familj gjorde allt de kunde för att återförena oss men det visade sig misslyckat. Jag var ensam i några månader och kunde inte se mig själv älska en annan. Så jag var tvungen att söka hjälp från DR ISIKOLO som gav mig privilegiet att se till att mina hjärteönskningar blev uppfyllda. Han återförenade oss och kärleken och lyckan återställdes. Hans ord är hans bundna och han misslyckas aldrig när han lovar någon 48 timmar att få resultatet vilket förvånade mig när mitt eget resultat manifesterades. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans. Kontakta honom nu. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196.

    SvaraRadera
  13. KONTAKTA DR ISIKOLO NÄR DU LETAR EFTER EN PÅTROLIG STAVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA DIG ATT FÅ DITT EX TILLBAKA.
    God dag allihopa, jag heter Karin Dahlgren och jag kan säga att det var riktigt tungt för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan dam. Jag var känslomässigt förstörd och visste inte vad jag skulle göra för att få tillbaka honom. Jag var i nöd i månader och fortsatte att söka hjälp från överallt tills jag fick veta om DR ISIKOLO. Jag kontaktade honom och förklarade mina problem för honom. Han var villig att hjälpa mig och uppmanade mig att följa procedurerna så att han kan återställa kärleken mellan mig och min man och även se till att vi båda var tillbaka till varandra igen. Jag uppfyllde alla krav och han gjorde sitt jobb. Efter 48 timmar fick jag ett sms från min pojkvän som bad om en dejt så att vi kan slänga saker. Nu är vi tillsammans igen och allt tack vare DR ISIKOLO. Han kan hjälpa dig också om du är villig att tro och vara hoppfull. Maila honom bara via: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  14. Min man lämnade mig och mina barn. Hans mamma var också emot mitt äktenskap med honom. Jag älskade honom så mycket och hade ett stort hopp om att vi ska bygga en ljus framtid tillsammans. Jag väntade i 6 månader och han återvände aldrig till mig. Så jag var tvungen att kontakta Dr Ilekhojie som gjorde allt som stod i hans makt för att återförena oss och återställa den kärlek och anslutning vi en gång delade. Han återvände hem efter 3 dagar precis som Dr Ilekhojie försäkrade mig och jag är verkligen förundrad över hans underbara gärningar. Du kan också få denna fantastiska hjälp och leva för att vara tacksam mot honom eftersom han aldrig gör någon besviken. Kontakta Dr Ilekhojie. E-post: gethelp05@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348147400259

    SvaraRadera
  15. Min man packade hemifrån för att bo med en annan kvinna som han träffade på nätet, och han skickade skilsmässapapper till mig. Jag ville inte skiljas på grund av kärleken jag har till min man, jag vill inte att min familj ska splittras. Jag misstänkte att kvinnan använde en besvärjelse för att binda min man så att han inte kan återvända till sin familj. Jag letade efter tips om hur jag skulle vinna tillbaka min man och jag stöter på en kommentar som säger att DR WALE hjälpte henne att få tillbaka sin man efter flera månaders uppbrott och jag tog WhatsApp-numret till DR WALE som fanns med i kommentaren och WhatsApp +2347054019402 honom om mitt problem och han svarade mig och hjälp mig att få tillbaka min man inom en vecka och just nu är min man tillbaka hos mig och han är ännu mer kärleksfull och omtänksam. Du kan också kontakta DR WALE för hjälp på hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com DR WALE är rätt person att kontakta om ditt förhållande eller äktenskapsproblem och han kommer att hjälpa dig att få tillbaka ditt ex och jag är mycket glad att få vittna om hans goda arbete

    SvaraRadera
  16. Ibland händer det skit i våra äktenskap men det kommer inte alltid att hålla när vi kämpar för att få dem fixade, jag hade problem med mitt äktenskap juli 2021 det var en hemsk upplevelse att jag nästan förlorade mitt äktenskap, min man trodde att jag var otrogen eftersom jag alltid ta emot samtal från jobbet jag försökte få honom att förstå att de bara är mina arbetskamrater han trodde aldrig på mig han ansökte om skilsmässa och tidningarna var ute, det var som en dröm för mig men det var en verklighet jag behövde för att stoppa honom eftersom jag älskar honom, det var ett vackert äktenskap och jag kunde inte ens föreställa mig att lämna mitt äktenskap, jag var tvungen att söka hjälp från DR WALE jag förklarade min situation för honom och naturligtvis hjälpte han mig, han förberedde en kärleksförtrollning för mig och försäkrade mig om säkerhet, Min man stoppar skilsmässan och älskar mig igen, Det är därför jag är här för att berätta för folk om DR WALE och hur han har hjälpt mig. Om du går igenom äktenskaps- och relationsproblem är det bara att nå honom hans WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Min fru lämnade mig för en annan man efter 3 års äktenskap. Jag försökte på alla sätt försona mig med henne men hon gick aldrig med på att komma hem och sa att hon var uttråkad av äktenskapet. Jag letade efter sätt att vinna tillbaka henne när jag snubblade över ett vittnesbörd om en gammal man som heter Dr Ilekhojie och hur han har hjälpt många människor. Jag kontaktade honom och berättade om alla mina problem. Jag tror aldrig på andligt arbete men jag älskade min fru och ville desperat inte slå sönder min underbara familj. Han berättade för mig allt jag behövde göra och inom 3 dagar bad min fru att få återvända hem till mig och barnen. Nu har det gått 4 månader och saker och ting blir bättre. Om du går igenom svårigheter i ditt äktenskap/förhållande och vill ha en snabb lösning, prata med Dr Ilekhojie. Hans e-post: gethelp05@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348147400259

    SvaraRadera
  18. Jag kontaktade Dr Ilekhojie för att hjälpa mig att återställa mitt äktenskap. Efter två års skilsmässa älskade jag fortfarande min man och ville ha tillbaka honom. Min man skilde sig från mig för att han träffade en yngre kvinna på jobbet. Efter 17 års äktenskap kunde jag inte ge min man ett barn och även om det inte var mitt fel, så uppskattade jag honom eftersom han hade tålamod med mig i många år. Jag förklarade alla mina problem för Dr Ilekhojie och han lovade att hjälpa mig om jag är seriös och villig att lita på honom. Bara inom 72 timmar körde min man mil till vårt hus och frågade om vi kunde arbeta oss tillbaka tillsammans och försonas. Han förklarade för mig hur eländig han har varit de senaste åren och bad att få flytta hem. Dr Ilekhojie gav mig också örter för fertilitet och nu är mitt äktenskap tillbaka och jag bekräftade att jag redan är gravid i vecka 18. Kontakta hans e-post: gethelp05@gmail.com eller hans whatsapp-kontakt: +2348147400259

    SvaraRadera
  19. EN BRA FÖRTROLLBAR DR WALE SOM HJÄLPER MIG ATT FÅ TILLBAKA MIN EXA FLECKVÄN.
    Jag är så glad över att få vittna om en fantastisk trollformler som hjälpte mig när allt hopp var ute för mig att förenas med min ex-flickvän som jag älskar så mycket. Jag hade en flickvän som älskar mig så mycket men det hände något hemskt med vårt förhållande en eftermiddag när hennes vän som alltid försökte komma till mig försökte tvinga mig att älska med henne bara för att hon var avundsjuk på sin vän att jag dejtade och på scenen kom min flickvän bara in och hon trodde att vi hade något speciellt att göra tillsammans, jag försökte förklara saker för henne att hennes vän alltid gör det här med mig, men jag vill inte alltid att hon ska göra det här med mig, men jag vill aldrig att hon ska göra det med mig. fiender till varandra men hon trodde mig aldrig. Hon gjorde slut med mig och jag försökte gånger utan siffror för att få henne att tro mig men hon trodde mig aldrig förrän jag en dag hörde om DR WALE och jag WHATSAPPAR honom och han svarade mig så vänligt och hjälpte mig att få tillbaka min underbara relation som redan var borta i två månader. WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller
    Maila honom på: drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Saker och ting löser sig inte bara förrän du gör rätt val i ditt liv. I mitt liv gjorde jag rätt val när jag kontaktade Dr Ilekhojie, mannen som är specialiserad på att återställa trasiga relationer och äktenskap. Är från Albany, New York City, USA, och är på den här bloggen för att tacka Dr Ilekhojie för ett väl utfört jobb. Han såg till att min man stoppade skilsmässaplanerna efter flera månader och bad att vi skulle träffa en rådman och lösa våra meningsskiljaktigheter istället. Jag skulle inte ha haft min familj intakt idag utan hjälp av Dr Ilekhojie och det är därför jag lämnar hans e-post gethelp05@gmail.com för att återställa ditt trasiga äktenskap eller relationer, du kan också ringa eller WhatsApp honom på +2348147400259

    SvaraRadera
  21. Det här är underbart!

    Min man är äntligen tillbaka till mig med så mycket kärlek och respekt än jag någonsin förväntat mig. Med hjälp av Dr Ilekhojie och försoningsritualen från hans förfäder är min man tillbaka efter så många månaders begäran om skilsmässa. Till en början när min vän sa åt mig att kontakta Dr Ilekhojie för att få hjälp, trodde jag att det inte skulle sluta bra eftersom jag aldrig trodde att han kunde hjälpa efter att ha förlorat pengar med tidigare. Han förklarade för mig med tydlighet och såg också till att allt skedde lugnt och brådskande. Exakt 3 dagar efter försoningsritualen kom min man, som inte har svarat på mina telefonsamtal på flera månader, förbi huset och bad oss avbryta skilsmässaplanerna och bli en lycklig familj igen. Det har gått 2 månader nu och saker och ting blir bättre för varje dag. Tack Dr Ilekhojie för din hjälp. Du kan också få hjälp med honom. Telefonnummer/Whatsapp +2348147400259 eller e-post: gethelp05@gmail.com

    SvaraRadera
  22. MITT ÄKTENSKAP FUNGERADE IGEN MED HJÄLP AV DR ISIKOLO SOM ÄR DEN ÄRLIGA STAVNINGSSATSER DU KAN HITTA
    Jag är Helen Fernholm. Mitt hem har varit fyllt av oändliga problem och misär som ledde till skilsmässan som jag aldrig ville ha med min man. Allt kraschade och vi gick skilda vägar. Jag försökte gå vidare men det var så svårt för mig eftersom jag fortfarande älskade min man och min dotter har alltid gråtit efter att ha fått tillbaka sin pappa. Jag hade inget val snarare än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO efter att ha sett så många bra kommentarer om hans arbete. Han försäkrade mig om att försona mig och min man med hans försoningsbesvär, vilket han gjorde. Jag är glad över att kunna berätta för er alla att kärleken och lyckan har återställts och vi blev tillsammans igen och jag tror att det är för alltid för oss och allt tack vare DR ISIKOLO för att han gjorde så mycket för att rädda min familj. Han är aldrig för upptagen för att hjälpa någon. Så kontakta honom nu om du också behöver hjälp. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  23. Efter 7 månaders skilsmässa älskade jag fortfarande min man och ville ha tillbaka honom. Min man skilde sig från mig för att han träffade en yngre kvinna på jobbet. Efter 23 år som gift åkte min man på en resa och träffade en yngre kvinna. Jag uppskattade honom eftersom han har varit en god man och pappa till våra 4 barn. Jag kontaktade Dr Ilekhojie och förklarade alla mina problem för honom och han lovade att hjälpa mig om jag är seriös och villig att lita på honom. Bara tre dagar efter att Dr Ilekhojie utförde en försoningsritual för att återförena oss, återvände min man hem. Han förklarade för mig hur eländig han har varit de senaste månaderna och bad att få flytta hem. Det är som ett mirakel tills idag, jag ringer fortfarande Dr Ilekhojie för att tacka honom för hans goda gärningar. Om du behöver liknande hjälp, kontakta hans e-post: gethelp05@gmail.com och hans whatsapp-kontakt: +2348147400259

    SvaraRadera
  24. Det gick så snabbt och jag hade inget att säga till om i situationen alls. Han dumpade mig precis efter 3 år utan någon förklaring. Jag kontaktar Dr Ilekhojie för att hjälpa oss att försonas eftersom det var uppenbart att han fortfarande älskar mig men var rädd för engagemang. På mindre än 3 dagar efter att han gjorde en försoningsritual, återvände av sin fästman och började tigga för det han utsatte mig för. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vår relation är nu stark och stabil. Tack sir, du är Gud sänd för att återställa ett trasigt förhållande. Jag rekommenderar Dr Ilekhojie till alla som behöver hjälp. Hans e-post: gethelp05@gmail.com Du kan också Whatsappa honom på +2348147400259

    SvaraRadera
  25. Min man skilde sig från mig för fyra månader sedan och jag var fylld av tårar och frustration för att jag inte visste vad jag skulle göra för att rätta till problem med honom. Jag sökte efter hjälp på internet om hur jag kunde få hjälp i mitt äktenskap och jag upptäckte fantastiska vittnesmål om Dr Ilekhojie som har varit progressiv med att försona par. Jag kontaktade honom men jag var skeptisk men jag hade inget annat val än att arbeta med honom på grund av alla bra recensioner jag sett och hört från så många människor. Exakt 3 dagar efter att jag lämnat allt som Dr Ilekhojie frågade ringde min man som blockerade mig tidigare och frågade om möjligheten att arbeta med vårt äktenskap. Han är hemma nu med så mycket kärlek och omtanke och vi förbereder oss för att gifta oss för andra gången på en månad. Om du har några problem kontakta Dr Ilekhojie, jag ger dig 100% garanti att han kommer att hjälpa dig!! Ring honom +2348147400259 eller mejla: gethelp05@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag tog nästan livet av mig på grund av min man som lämnade mig och slutar välja mina samtal. Han sa att han inte älskar mig längre, jag försökte tigga honom, men han kommer inte att svara mig förrän vi bråkade och gjorde slut i sex månader, sedan inser jag att jag inte kan gå utan honom. Jag försökte allt för att få tillbaka honom men misslyckades. tills jag stötte på den här mannen som heter DR WALE på nätet kontaktade jag honom och berättade allt som har hänt mellan mig och min man innan vi skildes åt. Han frågade mig att inte vara rädd för att allt ska bli bra igen. han sa åt mig att betala för föremål som han skulle använda för att förbereda kärleksförtrollningen åt mig och jag betalade och följde alla råd och instruktioner han gav mig. Efter att ha hjälpt mig att kasta en kärleksförtrollning och se, kom min man tillbaka inom en vecka. När jag bad mig om förlåtelse blev jag så förvånad över att trollformler som DR WALE fortfarande existerar. Om någon här behöver lite hjälp, med all uppriktighet, kontakta DR WALE idag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com
    du är verkligen den bästa DR WALE tack för att du gjorde mitt hem till ett lyckligt hem igen. Jag kan aldrig sluta prata om dig sir. hans är verkligen en fantastisk man du kan kontakta honom för lösning för alla typer av problem som
    (en) lotteri besvärjelse
    (två) ex tillbaka
    (tre) blir gravida
    (fyra) botemedel för alla slags sjukdomar, sjukdomar och infektioner
    Och många andra kontaktar denna stora man idag och får din
    Problem lösta till 100%

    SvaraRadera
  27. Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson från Las Vegas och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  28. SÖKAR HJÄLP ATT FÅ DITT EX TILLBAKA TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO NU
    Jag heter Lovisa Dahlgren. Av glädjens överflöd talar mitt hjärta mycket om DR ISIKOLO. Han kom till min räddning när mitt liv var förstört i månader. Min älskare lämnade mig för en annan kvinna och jag visste inte att han var sinneskontrollerad och hypnotiserad. Jag gjorde allt jag kunde för att få honom att återvända till mig men utan resultat. Han lämnade staden med damen och jag hörde aldrig från honom eller såg honom ens igen. Jag letade efter hjälp på nätet när jag läste om hur DR ISIKOLO hjälpte andra kvinnor som hade samma problem. Jag kontaktade honom och han berättade för mig allt som behövde göras, vilket jag efterlevde. Precis som han lovade återställdes kärleken och lyckan som jag delade med min partner och han rensades från den mörka charm de lade på honom och återvände till mig efter 48 timmar. DR ISIKOLO är ärlig i att hjälpa människor och han kan hjälpa dig om du idag bestämmer dig för att kontakta honom. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  29. Hej alla, jag heter Klaudia Kusa. Under en ganska lång tid bodde min man i en annan lägenhet på grund av arbetspress och vi var väldigt lyckliga tillsammans trots att han höll sig ifrån oss i några månader. Föga visste jag att en kollega från jobbet redan hade en affär med honom som fick min man att lämna in en skilsmässa mot mig från ingenstans. Jag visste att något var fel eftersom vi aldrig behövde bråka eller bråka så mycket för att få honom att lämna. Jag var traumatiserad och jag sökte hjälp för att ta itu med situationen som ledde mig till DR ISIKOLO från beröm som folk gav honom på nätet. Vi diskuterade länge och han berättade allt jag behövde veta om vad som hände och processen för att åtgärda problemen. Han uppfyllde sina löften och fick min man tillbaka till mig och skilsmässaprocessen avbröts. Nu är min man tillbaka hem till oss och vi är lyckliga tillsammans. Det är verkligen fantastiskt hur människor verkligen kan hjälpa andra människor när de är i nöd. Han kan hjälpa dig också. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  30. MÖJLIGHETEN ATT FÅ DIN EX-PARTNER TILLBAKA GARANTERAS MED DR ISIKOLO. KONTAKTA HONOM NU
    Jag heter Ellinor Lava. Jag visste aldrig att det fanns en stor möjlighet för mig att ha min man tillbaka till mig förrän jag träffade DR ISIKOLO. Det var riktigt tufft för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan kvinna. Jag var förkrossad och kunde inte ta mig tillbaka. Hans vänner och familj gjorde allt de kunde för att återförena oss men det visade sig misslyckat. Jag var ensam i några månader och kunde inte se mig själv älska en annan. Så jag var tvungen att söka hjälp från DR ISIKOLO som gav mig privilegiet att se till att mina hjärteönskningar blev uppfyllda. Han återförenade oss och kärleken och lyckan återställdes. Hans ord är hans bundna och han misslyckas aldrig när han lovar någon 48 timmar att få resultatet vilket förvånade mig när mitt eget resultat manifesterades. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans. Kontakta honom nu. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196.

    SvaraRadera
  31. Jag heter Vanessa Arvid. Jag visste aldrig att människor kunde vara så snälla, osjälviska och fantastiska förrän DR ISIKOLO hjälpte mig med mina äktenskapsproblem. Min förening med min man var inte upp till ett år när vi började få problem. Det var så ofta att jag föll i depression och fortsatte att kämpa med det och samtidigt lämnade min man mig och lovade att aldrig återvända. Jag visste inte vad jag skulle göra med mitt liv vid den tidpunkten. Jag var tvungen att fortsätta söka hjälp tills DR ISIKOLO kom till min räddning. Efter att han gjort vederbörliga konsultationer stod det klart för mig att min mans ex älskare fortsatte att manipulera honom så att hon kan få tillbaka honom. Jag fick veta vad jag skulle göra av DR ISIKOLO och med all säkerhet måste jag få resultatet efter 2 dagar vilket jag följde och han hjälpte mig och resultatet var så fantastiskt. Nu är min man tillbaka till mig och vi föder vårt första barn i värme och lycka. om du har liknande eller kärleksproblem, smsa bara till honom via Viber/WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag heter Barbara Dahlström. Vi vet alla att kärlek förblir fantastisk när du är tillsammans med din själsfrände och lycka i alla tider är garanterad för er båda. DR ISIKOLO fick mig att inse att du kan återställa det som gör livet vackert för dig precis när jag tappade hoppet om att få tillbaka min man och han lämnade tillbaka honom till mig. Vi hade ett komplicerat förhållande och bråkade hela tiden och han lämnade hjärtat krossat och jag var olycklig. DR ISIKOLO kom in i bilden efter flera försök att vinna tillbaka honom och misslyckades. Han återställde kärleken och kopplingen mellan mig och min man och strax efter 48 timmar hade vi en dejt och pratade om saker och nu planerar vi att gifta oss och leva lyckligt tillsammans för alltid. Ord kan inte uttrycka min tacksamhet till DR ISIKOLO och alla som har talat mycket om honom har aldrig ljugit om honom eftersom han verkligen är pålitlig. Kontakta honom idag och låt honom hjälpa dig också. mejla: (isikolosolutionhome@gmail.com) eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera