onsdag 20 maj 2015

Kärlek.

How to Make a Custom Bolster Pillow
Så här organiserad vill jag vara! Bädda snyggt, ha det städat och färgmatcha så där lyckat så det blir harmoni i rummet. Men antar att man får vara glad om det åtminstone är bäddat i sängen. Vad gör det väl om det ligger använda blöjor på golvet, nya på sängbordet ihop med en hel drös tidningar man aldrig hinner läsa klart, strumpor som glidit in under sängen så man får stopp i dammsugaren när man väl tar fram den eftersom dammråttorna blivit så stora att man misstänker att de faktiskt lever. Vem bryr sig om en liten kissfläck i sängen, det har väl ingen dött av?
Kärlek finns det dock i överflöd, mitt i all oreda, trötthet och stress. Vi pussas och kramas, talar om att vi älskar varann, pojkarna säger att jag är deras kompis och busar med pappa på morgonen så de får hicka av att de skrattar så mycket. Faktiskt, det är sant! Ibland tycker jag inte att vi är så kärleksfulla, men tänker man lite så är det ju precis det vi är. Även om jag och sambon mest hamnar i soffan framför tv:n på kvällen helt utmattade. Älskar varann gör vi ändå. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar