torsdag 26 februari 2015

Något att se fram emot.


Titta vilket härligt sovrum! Vill så gärna göra om vårt ju. (Lånade bilden från H&M.) Det är en grej jag skulle vilja göra hemma. Men jag har så många tankar som snurrar i huvudet angående vårt hem, fast när jag tar upp det med sambon får jag dåligt gensvar tycker jag. Han är nog mest sugen på att flytta härifrån eller så är det annat han anser vara viktigare att göra. Vilket säkert är sant, men jag vill bara trivas mer och det skulle gå att ordna hyfsat lätt. Lite annan färg på väggarna, t.ex, skulle göra underverk!
Ja, ja, det kommer väl.
I helgen ska jag och C åka till Gbg på matmässa: Passion för mat. Bara han och jag! Det ska bli så roligt och mysigt! Vi behöver få rå om varann. Det har varit mycket sjukdom och irritation här hemma på sistone så nu är vi värda lite tid på tu man hand.
Ha en fin dag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar