torsdag 7 juni 2012

En bra vecka.

Todelooo!
Den här veckan har faktiskt varit riktigt bra- om man bortser från alla sömnlösa nätter p.g.a Jacks hosta!
I måndags när Claes kom hem var han lite hemlig. Han sa att han varit förbi sin mamma på vägen hem och undrade när pojkarna skulle matas igen. Jaha, tänkte jag, nu ska han iväg och träffa bandet eller något och så har han fixat så att farmor kommer och hjälper mig.
-Nä, det är du som ska iväg. Svarade han till min stora förvåning! Mina kompisar Emma och Cissi hade tagit hem en tjejkompis till Cissi som masserar och ville bjuda mig på det! (Vi var hos Emma.) Så himla gulligt av dem! Jag blev superglad och supermörbultad av den här tjejen som var rejält hårdhänt! Men det behövdes verkligen, tack goa, fina ni!
Efter massagen gick vi till ett italienskt pastaställe och det bjöd Emma på! Åh, så bortskämd jag kände mig! :-)
På tisdag kväll var jag på "syjunta" igen. Alla utom en tjej kunde komma och det var barnfritt så när som på dottern till hon vi var hos. Dessutom passade ju pappan henne. :-) Lisa- värdinnan- bjöd på megagod jordgubb- och rabarberpaj! Jag, Anna, Maria och Sofia åt med god aptit. Så himla trevligt och skönt att komma hemifrån en stund! Både i måndags och tisdags då. Bara en massa vuxenprat, faktiskt, inte så mycket barnsnack ens på "syjuntan".
Idag var jag ute och gick med Martina och Bonnie. Ja och så pojkarna då. Mycket trevligt att de flyttat hit så vi kan träffas mer!
Igår var det ju nationaldagen och Claes var därmed ledig vilket innebar sovmorgon för mig och att vi hjälptes åt med pojkarna hela dagen. Det är så underbart och jag älskar när vi är tillsammans hela familjen! Det märks att Jack och Max mår som bäst när både jag och pappa är med. Jag mår också som bäst då. :-) Vi somnade i sängen allihop från typ åtta på morgonen till elva. Ett tag låg jag och tittade på mina tre pojkar och bara kände sådan kärlek och lycka! Låter ju lökigt, men så var det.
Så har min vecka sett ut hittills. Hur har er varit? Kram!

1 kommentar:

  1. Jag blev tårögd när jag läste detta inlägget. Vad underbart med människor som ser och hör och agerar. Kom ihåg att du är en underbar människa.

    SvaraRadera