onsdag 24 maj 2017

My boy ain´t the one that I saw coming.


Ja, det är märkligt och alldeles... alldeles underbart hur det kan bli!
Någon som man känt i flera år, (varit vän med på facebook sedan 2014, bara en sån sak!), slängt käft med när han handlat på jobbet och till sist börjat skriva med på messenger. Som man plötsligt får upp ögonen för på ett helt annat sätt än som just en vän för att det han berättar och skriver visar vilken otroligt fin, kärleksfull, rolig och klok man han är. Någon man tar mod till sig och föreslår att vi ska ses över en lunch eller dylikt, som man dagen efter skriver "jag tycker väldigt mycket om dig" till.
Tänk att den personen kunde visa sig vara så rätt! Att den personen fick min rastlösa själ att lugna sig och känna trygghet igen. Det var sjukt längesen jag kände mig så omtyckt och uppskattad- på riktigt!
Ingen osäkerhet den här gången. Jag vet att det är äkta.
Det är otippat, det tycker vi med, men fan vad glada vi är för att det har hänt! Vad glad JAG är!

2 kommentarer:

  1. Är så himla glad för er! Du är så värd detta! Och nu måste vi få träffa honom också. 😀 Puss!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska ni med nöje få! Och tusen tack!!

      Radera